utorok 16. januára 2007

Pod lampou


Neviem ci sledujete STV, teda ja moc nie (okrem Simpsons a Pod lampou). V poslednych dnoch sa vyskytla kauza ze odvolali Eugena Kordu, toho sedivca z reporterov. Odvolal ho riaditel STV Hreha, ci ako sa to vola. Na tom by mi nic nevadilo, lenze Stefan Dubak Hrib sa v tom zacal vrtat a do svojej relacie Pod lampou si zavolal Kordu. Vsetci sa spolu svorne zhodli ze Hreha je spolitizovany kokot. Neprotestujem, zrejme maju aj pravdu. Aj ked neviem ci mozme byt presvedceny ze pan S. Hrib si nechava spoje silno pravicove nazory pre seba...

To co ma vsak nasralo je, ze namiesto vopred ohlasenej temy Co je zive a co nezive Stefan odmoderoval len ubohu polhodinovu relaciu o novom riaditelovi, ze aky je spolitizovany a ze neodolal politickym tlakom. V poriadku by bolo keby ma k tomu nejaky 15minutovy prispevok a odvysielal temu, lenze tak sa nestalo. (podotykam ze som sa tesil na tuto temu a vsetci vedci boli v relacii pritomni)

Dalsie nasledky: docenta inziniera kokota Radima Hrehu Csc.(kandidata lezenia politikom do riti) to nasralo a Stefana odvolal. Stefan sa zas spiera, ze jemu to osobne neohlasil a ze bude moderovat dalej. Vo stvrtok 18.1.2007 sa ma odvysielat avizovane Pod lampou na temu Co bude dalej s STV. Paradoxne ako host je tam pozvany aj Stefan. Ten chalpik ktory celu relaciu vybudoval a spravil ju zaujimavou.

Uz na zaver ma napada len otazocka, nemal Stefan drzat usta a spokojne si robit Pod Lampou?

1 komentár:

ChladnePivko povedal(a)...

No kedze sem nikto nechodi, tak si necham aspon odkaz sam pre seba. :)
Si pasak, strasne sa mi tvoje clanky pacia. Si taky frajer ako Samo s Mirom dohromady ;)